Vedoucí oddělení obchodních vztahů s klienty
Název pracovní pozice: Vedoucí oddělení obchodních vztahů s klienty
Místo výkonu práce: Sokolov
Smluvní vztah: Pracovní smlouva na dobu určitou (1rok s možností doby neurčité), zkušební doba
Pracovní doba: Pružná, (pevná část od 8.00-13.00 hodin při respektování otevírací doby zákaznického oddělení)
Pracovní úvazek: 37,5 hodin/týdně
Mzda: 45 000,- Kč /ZMM
Benefity: Příspěvek na stravování, dovolená nad rámec zákoníku práce, závodní preventivní péče, odměny při dovršení životního a pracovního výročí, bezpříspěvkové odběry, 13. a 14. mzda, při změně PP na dobu neurčitou příspěvek zaměstnavatele na penzijní a životní pojištění.
Pracovní náplň:
Zodpovídá za řízení zákaznického oddělení a podporu ekonomických systémů. Pracovní náplň spočívá v zabezpečení řádného chodu procesu uzavírání smluv, fakturace za vodné a stočné, chodu podatelny (recepce) a řízení pohledávek, a to prostřednictvím efektivního řízení svěřeného týmu zaměstnanců, kontroly způsobu a míry uspokojování požadavku zákazníků.
Zajišťuje uživatelskou podporu systémů v rámci finančního útvaru a jejich aktualizace (účetnictví, majetek, mzdy, zákaznický systém). Komunikuje s dodavateli systémů (hlášení chyb, inovace, …).
- Komunikuje otevřeně se svými kolegy, předává jim znalosti, plánuje a rozděluje práci podřízeným, průběžně monitoruje stav a průběh plnění zadaných úkolů v rámci zákaznického oddělení.
- Kontroluje správnost postupu při uzavírání smluv s odběrateli, činnost podatelny (recepce), nakládání s korespondencí a archivním materiálem.
- Úzce spolupracuje při řešení smluvních vztahů.
- Flexibilně řeší požadavky, připomínky a stížnosti zákazníků osobně, nebo předá kontakt na kompetentní osobu.
- Zajišťuje vytváření statistických podkladů pro potřeby reportingu a plánování.
- Navrhuje a realizuje opatření ke kontinuálnímu zvyšování úrovně oddělení.
- Kontroluje hladký a rychlý průběh procesu odečtů vodoměrů a expedice faktur
Vzdělání a dovednosti a znalosti:
- úplné střední vzdělání s maturitou, praxe min. 3 roky
- ŘP sk. B
- Komunikativnost, zodpovědnost, systematičnost, odolnost vůči mentální zátěži, praktické myšlení, organizační schopnosti, ochrana důvěrných informací
- zkušenosti s Microsoft Office, zejména Excel, Word, PowerPoint, Outlook, OS Windows
- zkušenosti s podnikovými systémy
- schopnost komunikace s IT specialisty a schopnost formulovat požadavky pro úpravu či změny u specializovaných programových balíků, a případná spolupráce při jejich nasazování
Výhodou:
- zkušenosti s prací se zákaznickými a podnikovými informačními systémy, zkušenost se správou OS Windows,
- právní povědomí v oblasti obchodních vztahů a zákona o vodovodech a kanalizacích, povědomí o metrologii a problematice odečtů a dálkových odečtů
Pokud Vás naše nabídka oslovila, pošlete prosím svůj aktuální strukturovaný profesní životopis doplněný motivačním dopisem do 31. 1. 2026 elektronicky na email Petra.Kaprova@vodasok.cz, nebo poštou na adresu: VODÁRNA SOKOLOVSKO s.r.o., Petra Kaprová, Jiřího Dimitrova 1619, 35601 Sokolov.