Vedoucí oddělení obchodních vztahů s klienty

Název pracovní pozice:  Vedoucí oddělení obchodních vztahů s klienty

Místo výkonu práce:         Sokolov

Smluvní vztah:                    Pracovní smlouva na dobu určitou (1rok s možností doby neurčité), zkušební doba

Pracovní doba:                   Pružná, (pevná část od 8.00-13.00 hodin při respektování otevírací doby zákaznického oddělení)

Pracovní úvazek:               37,5 hodin/týdně

Mzda:                                       45 000,- Kč /ZMM

Benefity:                               Příspěvek na stravování, dovolená nad rámec zákoníku práce, závodní preventivní péče, odměny při dovršení životního a pracovního výročí, bezpříspěvkové odběry, 13. a 14. mzda, při změně PP na dobu neurčitou příspěvek zaměstnavatele na penzijní a životní pojištění.

 

 

Pracovní náplň:

Zodpovídá za řízení zákaznického oddělení a podporu ekonomických systémů. Pracovní náplň spočívá v zabezpečení řádného chodu procesu uzavírání smluv, fakturace za vodné a stočné, chodu podatelny (recepce) a řízení pohledávek, a to prostřednictvím efektivního řízení svěřeného týmu zaměstnanců, kontroly způsobu a míry uspokojování požadavku zákazníků.

 

Zajišťuje uživatelskou podporu systémů v rámci finančního útvaru a jejich aktualizace (účetnictví, majetek, mzdy, zákaznický systém). Komunikuje s dodavateli systémů (hlášení chyb, inovace, …).

 

  • Komunikuje otevřeně se svými kolegy, předává jim znalosti, plánuje a rozděluje práci podřízeným, průběžně monitoruje stav a průběh plnění zadaných úkolů v rámci zákaznického oddělení.
  • Kontroluje správnost postupu při uzavírání smluv s odběrateli, činnost podatelny (recepce), nakládání s korespondencí a archivním materiálem.
  • Úzce spolupracuje při řešení smluvních vztahů.
  • Flexibilně řeší požadavky, připomínky a stížnosti zákazníků osobně, nebo předá kontakt na kompetentní osobu.
  • Zajišťuje vytváření statistických podkladů pro potřeby reportingu a plánování.
  • Navrhuje a realizuje opatření ke kontinuálnímu zvyšování úrovně oddělení.
  • Kontroluje hladký a rychlý průběh procesu odečtů vodoměrů a expedice faktur

 

 

 

Vzdělání a dovednosti a znalosti:

 

  • úplné střední vzdělání s maturitou, praxe min. 3 roky
  • ŘP sk. B
  • Komunikativnost, zodpovědnost, systematičnost, odolnost vůči mentální zátěži, praktické myšlení, organizační schopnosti, ochrana důvěrných informací
  • zkušenosti s Microsoft Office, zejména Excel, Word, PowerPoint, Outlook, OS Windows
  • zkušenosti s podnikovými systémy
  • schopnost komunikace s IT specialisty a schopnost formulovat požadavky pro úpravu či změny u specializovaných programových balíků, a případná spolupráce při jejich nasazování

 

Výhodou:

 

  • zkušenosti s prací se zákaznickými a podnikovými informačními systémy, zkušenost se správou OS Windows,
  • právní povědomí v oblasti obchodních vztahů a zákona o vodovodech a kanalizacích, povědomí o metrologii a problematice odečtů a dálkových odečtů

 

Pokud Vás naše nabídka oslovila, pošlete prosím svůj aktuální strukturovaný profesní životopis doplněný motivačním dopisem do 31. 1. 2026 elektronicky na email Petra.Kaprova@vodasok.cz, nebo poštou na adresu: VODÁRNA SOKOLOVSKO s.r.o., Petra Kaprová, Jiřího Dimitrova 1619, 35601 Sokolov.