Zákaznické aplikace

Co získáte registrací do Zákaznického portálu a aplikace Moje Vodárna?

Po úspěšném přihlášení budete moci spravovat svá vyúčtování, tj. nastavení způsobu úhrad, vypořádání přeplatků a jiné. Uvidíte, které faktury a zálohy jsou již uhrazené a které úhradu očekávají včetně možnosti úhradu provést online v platební bráně. Dále Vám přístup umožní zadávat samoodečet, spravovat své kontaktní údaje a případně založit přístup s omezenými právy pro další osobu spravující Váš odběr (například účetní, nájemník, ...).

  • Přehled faktur, záloh a přijatých plateb
  • Možnost online plateb faktur a záloh
  • Přehled spotřeby a její grafické znázornění
  • Informace o provedených odečtech
  • Možnost nahlášení samoodečtu
  • E- podatelna pro podání hlášení, žádostí či dotazů
  • Přehled zadaných požadavků
  • Online rezervace schůzky na zákaznickém centru
  • Registrace ke službě SMS info (aktuální informace o poruchách a plánovaných odstávkách ve Vaší ulici)
  • Mapa aktuálních havárií a plánovaných výluk
  • Přehled důležitých kontaktů Vašeho dodavatele vody
  • Odkaz na internetové stránky naší společnosti, kde naleznete veškeré aktuální informace o dodávce pitné vody a ostatních službách naší společnosti. 

Registrace nového přístupu

Při registraci je vhodné mít k dispozici aktuální fakturu, ve které jsou uvedeny všechny potřebné údaje. Údaje pro registraci jsou samozřejmě uvedeny i na starších fakturách. Podmínkou je, aby se tyto údaje vztahovaly k zákaznickému účtu, na který je navázána platná smlouva. Přístupové údaje Vám budou následně zaslány do vlastních rukou na zasílací adresu uvedenou ve smlouvě.

 

Zaregistrovat se na Zákaznický portál můžete zde

Aplikace je pro Vaše mobilní zařízení připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS

 

Android App Store iOS Apple Store
QR android