Zákaznické aplikace
Co získáte registrací do Zákaznického portálu?
Po úspěšném přihlášení budete moci spravovat svá vyúčtování, tj. nastavení způsobu úhrad, vypořádání přeplatků a jiné. Uvidíte, které faktury a zálohy jsou již uhrazené a které úhradu očekávají včetně možnosti úhradu provést online v platební bráně. Dále Vám přístup umožní zadávat samoodečet, spravovat své kontaktní údaje a případně založit přístup s omezenými právy pro další osobu spravující Váš odběr (například účetní, nájemník, ...).
-
Přehled faktur, záloh a přijatých plateb
-
Možnost online plateb faktur a záloh
-
Přehled spotřeby a její grafické znázornění
-
Informace o provedených odečtech
-
Možnost nahlášení samoodečtu
-
E- podatelna pro podání hlášení, žádostí či dotazů
-
Přehled zadaných požadavků
-
Online rezervace schůzky na zákaznickém centru
-
Registrace ke službě SMS info (aktuální informace o poruchách a plánovaných odstávkách ve Vaší ulici)
-
Mapa aktuálních havárií a plánovaných výluk
-
Přehled důležitých kontaktů Vašeho dodavatele vody
-
Odkaz na internetové stránky naší společnosti, kde naleznete veškeré aktuální informace o dodávce pitné vody a ostatních službách naší společnosti.
Registrace nového přístupu
Při registraci je vhodné mít k dispozici aktuální fakturu, ve které jsou uvedeny všechny potřebné údaje. Údaje pro registraci jsou samozřejmě uvedeny i na starších fakturách. Podmínkou je, aby se tyto údaje vztahovaly k zákaznickému účtu, na který je navázána platná smlouva. Přístupové údaje Vám budou následně zaslány do vlastních rukou na zasílací adresu uvedenou ve smlouvě.
Zaregistrovat se na Zákaznický portál můžete zde