Zákaznické aplikace

Co získáte registrací do Zákaznického portálu?

Po úspěšném přihlášení budete moci spravovat svá vyúčtování, tj. nastavení způsobu úhrad, vypořádání přeplatků a jiné. Uvidíte, které faktury a zálohy jsou již uhrazené a které úhradu očekávají včetně možnosti úhradu provést online v platební bráně. Dále Vám přístup umožní zadávat samoodečet, spravovat své kontaktní údaje a případně založit přístup s omezenými právy pro další osobu spravující Váš odběr (například účetní, nájemník, ...).

  • Přehled faktur, záloh a přijatých plateb
  • Možnost online plateb faktur a záloh
  • Přehled spotřeby a její grafické znázornění
  • Informace o provedených odečtech
  • Možnost nahlášení samoodečtu
  • E- podatelna pro podání hlášení, žádostí či dotazů
  • Přehled zadaných požadavků
  • Online rezervace schůzky na zákaznickém centru
  • Registrace ke službě SMS info (aktuální informace o poruchách a plánovaných odstávkách ve Vaší ulici)
  • Mapa aktuálních havárií a plánovaných výluk
  • Přehled důležitých kontaktů Vašeho dodavatele vody
  • Odkaz na internetové stránky naší společnosti, kde naleznete veškeré aktuální informace o dodávce pitné vody a ostatních službách naší společnosti. 

Registrace nového přístupu

Při registraci je vhodné mít k dispozici aktuální fakturu, ve které jsou uvedeny všechny potřebné údaje. Údaje pro registraci jsou samozřejmě uvedeny i na starších fakturách. Podmínkou je, aby se tyto údaje vztahovaly k zákaznickému účtu, na který je navázána platná smlouva. Přístupové údaje Vám budou následně zaslány do vlastních rukou na zasílací adresu uvedenou ve smlouvě.

 

Zaregistrovat se na Zákaznický portál můžete zde